zondag 18 mei 2008

Laatste zondag voor Brussel....

Ik begin al behoorlijk stressy te geraken, vandaag is het de laatste zondag voor de 20 km van Brussel en de spanning stijgt. Vorige week droomde ik dat ik in Brussel stond, ik was Sandy kwijt, het was 10 voor 3 en ik moest nog plassen!!! Ik vond de toiletten niet, maar het moest! Dan vond ik ze uiteindelijk, ik kwam aan de start en .... iedereen was al vertrokken, vreselijk voelde ik me!!! Ken je dat, het gevoel dat je dan wakker wordt en denkt dat het echt is? Ik heb Sandy 's morgens direct een smsje gestuurd om dat te vertellen omdat ik me zo 'ambetant' voelde. Vandaag gaan Sandy en ik nog eens goed trainen, afstand, paar keer brug over lopen, even wat sneller.... de laatste weken hebben we dat samen gedaan omdat we in Antwerpen met de 10 miles zoveel schrik gekregen hadden en de trainingen samen stellen ons toch een beetje gerust. Nu maar hopen dat het weer meezit(geen hitte!!!) en dat alles volgende week goed verloopt! Ik denk al aan het moment dat ik daar aan de finish kom en aan hoe een (hopelijk!) zalig geluksgevoel dat dan kan geven....

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Volg de geluiden van den Bruce en ge zult Sandy wel terugvinden.
En wat het weer betreft, ai ai ai : het ziet er naar uit dat het volgend weekend richting hittegolf gaat.
In plaats van potten en pinten pakken kunt ge nu beter kaarskes laten branden en ne paternoster bovenhalen. 't Zal nodig zijn.

Sandy zei

De training van vandaag gaf toch een beetje vertrouwen: de laatste weken is onze snelheid omhoog gegaan en onze hartslag naar beneden. Op hetzelfde parcours, welteverstaan. Maar vooral ons gevoel zegt ons dat het beter gaat. De bruggen zijn nog altijd even hoog, maar onze tred een beetje lichter.

Ik zal mijne paternoster direct eens bovenhalen, sè. Als Maria echt vol van genade is, moet ze volgende week toch een beetje compassie met ons hebben.

Theo zei

Volgens de Yahoo-site moeten we zondag toch rekening houden met 23°en licht bewolkt. Nog niet echt een hittegolf maar toch warm voor in Brussel. Ik denk dat we nog veel potten en pinten moeten pakken om genoeg zweet te hebben voor zondag.

Guy zei

Jaja Sandy, nu ge hebt precies Huracan (Maya God van de storm en onweer) uit zijn kot gelokt : bakken regen zult ge krijgen zondag. Heel veel wind en fris. Als dat maar goed komt !