woensdag 4 februari 2009

De Lappenmand


Ik hoorde dat Johan de Niveaman in de lappenmand ligt met een scheenbeenvliesontsteking. Arme man. Wie gaat zijn oren dan doen flapperen als hij niet kan komen trainen met de DAL-dames? Alvast veel beterschap gewenst, Johan!

In deze koude tijden is het niet meer dan logisch dat we elkaars warmte opzoeken. Daarom heb ik besloten hem gezelschap te houden in de lappenmand. Hij met zijn schenen, ik met een weerspannige kuitspier. Leen wil er vast ook wel komen bijliggen met haar ontstoken heup. Misschien Guy met zijn rugklachten? Theo met zijn lastige tenen? Nancy met haar heupen? Ik stel voor dat we het ons gezellig maken een een tasje koffie en koekjes meebrengen. Zijn er nog kandidaten?

9 opmerkingen:

leen zei

Zo te lezen is lopen toch niet zo'n gezonde sport. Zoals men zegt: alles is goed maar met mate. Of is het met maten? (dat laatste is in ieder geval waar)
Bestaat daar een vrouwelijk woord voor?

Nan-c zei

Het zal deugd doen als we terug in het bos kunnen lopen, die harde baan is niet goed voor onze gevoelige beentjes :-)

Ik kom er ook gezellig bijliggen zenne, waar en wanneer spreken we af? :-D

Theo zei

Misschien kan ik jullie in de lappenmand een voetmasageke aanbieden. Dan geraken d'er misschien een paar terug "opgelapt" .

Anoniem zei

Niks van Sandy. Wij gaan straks keihard trainen ipv op koekjesbezoek bij Johan. Het leven van een atleet is hard, keihard. Theo kan misschien komen om na elke ronde de stress op te meten ? Dan ga je zeker al geen koude oren hebben. Voetanalyse is dan voor na de douche.
In het beste geval mag je binnen 8 dagen in de kriek duiken en koekjes a volenté. Koffie, das voor ouwe tantes ;-)

Anoniem zei

Verdorie Guy, jij hebt ook niks compassie met ne mens, hé? Enneuh...ouwe taarten? Je woorden in het vervolg wat zorgvuldiger kiezen, hé maat! Of we blijven geen vrienden, zenne!

Anoniem zei

Sandy,

Guy zal het blijkbaar nooit leren. Misschien moet hij eens te rade gaan op www.vrouwenversieren.com

Nan-c zei

Jij kent die website zo goed, Luk. Al veel nodig gehad? :-D

Anoniem zei

Nancy,
Speciaal voor Guy opgezocht!!
Ik ben altijd bereid een medemens te helpen

Anoniem zei

Ja, en wat is het resultaat van vrouwenversieren.com ? De mom-song op zattevrienden.be. http://www.zv-magazine.be/sfw/mom-song