zondag 30 november 2008

Natuurloop Lier 29/11/2008

Gisteren weer met ons ondertussen vertrouwde groepje "af"gezakt (niet "door"gezakt ditmaal) naar Lier voor een korte (5 km) loop langs het netekenaal en de nete.

Het was koud, maar gelukkig droog weer en het parcours was mooi en aangenaam om lopen.

Iedereen heeft de 5 km afgelegd binnen de beoogde 25 minuten, bovendien hebben de dames, Lieve, Marjo, Nancy en Sandy zich in de top tien gelopen (en dit zonder dat ze de echte vorm te pakken hadden - althans dat zeiden ze vooraf). Proficiat daavoor.

Het was wederom een leuke en gezellige namiddag (bestaan er andere bij DAL??).

Ik kijk al uit naar de loop van volgende maand, waar we waarschijnlijk de 10 km voor onze rekening nemen.

Alle andere enthousiastelingen zijn UITERAARD VAN HARTE WELKOM.

Foto's vind je hier.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Mijn prestatie heb ik te danken aan jouw prima haaswerk, Luk! Je bent op een bepaald moment zelfs teruggedraaid om me "op te halen". Dikke merci!! Als je je eigen tempo had gelopen, had je ons allemaal ver achter je gelaten!
Ik dacht dat ik op 25min en 02 seconden binnen was, maar Marjo mailde me vanmorgen dat de officiële uitslag 24 min 55 seconden is. Hip hoi. 7 seconden gewonnen! Net onder de magische grens van 25 minuten.

Nan-c zei

We mogen allemaal meer dan tevreden zijn met de behaalde tijd! Volgende keer nog lekker warm water onder de douche en dan krijgt de natuurloop in Lier van mij een 10 op 10. Ik had nooit gedacht dat ik 5 km op 24min 48sec zou kunnen lopen. Als dit het gevolg is van die snotvalling, dan wil ik wel heel het jaar met een snotneus rondlopen :-))

Anoniem zei

Inderdaad, héél content waren we. We arriveerden allemaal binnen de 25 minuten en in een tijdspanne van 30 seconden van mekaar. We lopen echt wel in team. De 10 km op 20 december staat al met stip genoteerd.
Nancy, met die snotvalling weten Luk en ik wel raad.

lieve zei

We mogen inderdaad allemaal tevreden zijn. Ik was al heel de week niet goed geweest, moest redelijk zware pillen nemen dus ik vertrok met een klein hartje. Toch had ik me voorgenomen 12/u te lopen en met mijn tijd op de forerunner kwam ik op 24.21, dus 12,1 !(off.uitslag 24.26). Ik liep naast Dirk en hij zei bemoedigend dat we goed op schema zaten. Het ging allemaal heel goed. Ik keek uit naar de warme douche, dat was even een tegenvaller maar ach, toen we uit de kleedkamer kwamen stond de deur bij de mannen open en heb ik uiteraard heel goed mijn oogjes opengedaan en binnengepiept. Ik 'zag' dat het daar ook koud water was! ;-)

lieve zei

Ik ben nog iets belangrijk vergeten te vermelden. Ik had me per vergissing te koud gekleed, en Luk is zo lief geweest om zijn loopshirt dat hij onderaan had uit te doen en aan mij te geven. Dat maakte dat ik 'met veel deugd' gelopen heb. Waarvoor mijn hartelijke dank aan deze charmante gentleman! Zo zie je maar, we zijn een groep toffe vrienden, wat wil een mens nog meer!

leen zei

Als die goede uitslagen het gevolg zijn van een snotvalling, eis ik ook een snotvalling!!!
Neen, het zal eerder het gevolg zijn van jullie inzet bij de trainingen. Gewoonlijk zie ik alleen jullie achterkant. :-)
Alle gekheid op een stokje, heel goed gelopen en proficiat met de pr's

Anoniem zei

Hier kan ik natuurlijk niet aan ontbreken om iets neer te pennen. Ik kan het alleen maar allemaal bevestigen, het was geslaagd, voor ieder van ons. Ik had nooit gedacht dat ik dit zou kunnen maar het is "ons" gelukt! Mijn garmin noteerde 24min 24 sec - off tijd 24.28. In groep loopt het toch gemakkelijker, we liepen kort op mekaar. Nadien een goed douchke willen pakken maar helaas pindakaas, geen warm water. Daar stonden we dan, rap inzepen en toch eventjes onder de het ijskoud water. Is dat geen karakter hebben? Maar de dallers hebben karakter niet? Het eerste wat ik deed toen ik thuis kwam was een warme (lees hete) douche nemen. Nadien zetel in, nah ! Dit had ik verdiend. 20 december staat alvast in mijn agenda ! Ik zal er zijn.

Theo zei

Dikke proficiat aan de snelle dames en heren. De volgende uitdaging is natuurlijk dat jullie de 10 km op 20/12 ook tegen 12 km/h lopen. Hopelijk hebben de vrouwen en ook de mannen daartegen ne warme douche he Lieve.