zondag 13 juli 2008

Veussel, the Dallers were there and we were great!

Gisteren was het dan zover. De eerste keer dat ikzelf meedeed met een estafettemarathon. Zenuwachtig dat ik was... en achteraf bekeken helemaal niet nodig. Het was allemaal heel goed georganiseerd. Ik moest lopen van Hoogstraten naar Merksplas, een prachtig parcours trouwens. Samen met Stef, Wouter en Johan reden we met de pendelbus tot Hoogstraten. Stef, Wouter en Johan waren al vertrokken met lopen, Theo en ik stonden te wachten, en toen kwam May eraan, ze was in Rijkevorsel gestart. Jef, haar ventje, stond ook te kijken, maar hij zei me dat hij haar met kleren aan moeilijk kan herkennen, aangezien hij niet veel thuis is en hij ze enkel in 'hare blote' kent. LOL! De nummer aannemen, en hop, weg was ik. Theo fietste naast me, waardoor ik me al een pak geruster voelde, hij zei niet veel, maar hetgeen hij zei gaf me telkens zoveel moed, ik voelde me geweldig goed. Hij zei prima, je loopt dik boven de 11,5, amai, je loopt bijna 12! Die kan je inhalen, ja, gelukt, je bent al in de helft, je blijft het perfect doen, ... heb je dorst,... kortom, een prachtige begeleider. Toen stond ons Leentje klaar, in topvorm en heb ik de nummer aan haar doorgegeven en weg was ze... Stef en Johan en Wouter stonden uiteraard al te wachten, die snelle mannen, en samen namen we de bus terug naar Rijkevorsel waar we gezellig gedoucht hebben. Euhm...Dan zijn we vlug naar de aankomst gaan kijken en we hebben Greet, de winnaarsgroep, prachtig lopend zien finishen! Het voordeel van zo vroeg te lopen is uiteraard dat je iedereen nog kan zien aankomen. Geweldig, al die vermoeide maar tevreden gezichten! Ik was zo blij toen ik Sandy zag aankomen! Waaw seg, 3.45.35! Wat hebben we dat allemaal supergoed gedaan! Zo stralend had niemand anders onze Mall'se damesploeg kunnen afsluiten. Ik ben trots op onze Mall'se damesploeg en ook op alle ploegen van onze club. En proficiat voor Dirk, die de volle marathon voor zich nam, in een recordtempo! Extra dank nog voor onze geweldige begeleider Theo! Het feesten nadien was dubbel en dik verdiend!

Geen opmerkingen: