zondag 29 juni 2008

Wist je dat....?


Wist je dat…?
- Wij gisteren bij de Griek in Turnhout zijn gaan eten?
- Wij nu enkele woorden Grieks kunnen spreken, bijvoorbeeld: “smakelijk!”
- Dit in het Grieks is “kali oreksi”? Spreek dat maar eens hardop uit.
- Wij nu al een 2e ploegnaam hebben voor de estafettemarathon?
- Dit inderdaad “Kali Oreksi” is?
- Wij heel benieuwd zijn hoe de speaker in Rijkevorsel dat gaat uitspreken?
- De Luc leren zetels in zijn auto heeft?
- Den Dirk leren pijpen heeft?
- Alle vrouwen van den DAL een Marlies Dekkers-lingeriesetje op kosten van den DAL mogen gaan kopen?
- Deze belofte door iemand van het bestuur is gemaakt?
- De vrouwen deze belofte niet vergeten zijn?
- Den Theo ne nieuwe fiets heeft gekocht die “Roadrunner” heet?
- Wij een haas hebben gevonden voor de halve marathon van Eindhoven?
- Sandy liever het licht aan heeft als ze een gat moet zoeken?
- Lieve gisteren de hoogste hakken droeg?
- Den Theo niet in Eindhoven kan meedoen omdat hij dan op weekend is met de Worstenmannen?
- De Guy vond dat Sandy er toch niet zo vet uit zag?
- De Guy ook tactvol kan zijn?
- Karin gisteren een kleine griekse vocabulaire in haar sacoche had zitten?
- De Luc vroeger nen echte disc-jockey is geweest?
- De Johan heel erg goed kan swingen?
- Nancy na 20 jaar terug Kriek drinkt?
- Ze dit zelfs heel lékker vindt?
- Lieve haar katertje vanmorgen er al uitgelopen heeft?
- Ik liever wacht tot vanavond om te gaan lopen?
- Ik hoop dat de nevel rond mijn brein dan wat is weggetrokken?

5 opmerkingen:

lieve zei

Ja zenne, ik weet het allemaal! En weet je hoe ik het allemaal weet? Omdat ik er gelukkig bij was op deze weeral zeer gezellige en leuke avond met al deze toffe mensen!

Nan-c zei

Ik weet het ook nog allemaal-dus de hoeveelheid drank viel al bij al nog mee :-D Het was weer heel gezellig, voor herhaling vatbaar! En ik heb nog iets geleerd... kriek is goed voor de sportvrouw (allez ja, sportende vrouw). Zondagnamiddag heb zonder problemen 12 km gelopen en het liep heel erg lekker :-))

Theo zei

Ongelofelijk wat ne mens allemaal bijleert op zo nen gezelligen DAL-avond; van lingerie tot Griekse taal. Zo hebben we "kali oreksi" gegeten en schijnt Marlies Dekkers "poep"-chique te zijn.
De roadrunner moet ik nog terug laten afstellen. Reed 's nachts veel minder vlot en wegligging was minder goed.
Dank aan al de Dallers voor den gezelligen avond.

Guy zei

Een opmerking ivm de damessetjes. Ik zou voorstellen dat op dinsdag voor de training de dames zich eens ten toon zetten met hun Marlies Dinges. Het aanwezige loopvolk kan dan positief of negatief advies geven naar het bestuur toe. Voor de club zou het anders moeilijk zijn geld uit te geven voor zaken die niet zichtbaar zijn. Wel tijdig een datum afspreken. De verlichting in het lokaal is maar schaars en mssn moeten we voor extra verlichting zorgen. Anders zullen heel wat details verloren gaan !

Sandy zei

Wij willen eerst een setje! En dan zullen we wel showen! First things first! Snoeper.