zaterdag 7 juni 2008

Grote kuis

Gisteren vond ik het hoog tijd om grote kuis te houden op de PC. Wat documentjes verwijderen, een paar nieuwe mapjes maken, hier en daar wat documentjes verplaatsen...

Daarjuist opende ik Sporttracks en bleek de hele geschiedenis van trainingen verdwenen te zijn. Shit! Niet dat dat een ramp is, maar plezant is anders.

Na wat zoekwerk, kwam ik erachter dat ik het logboek gewoon verplaatst had. Gelukkig niet verwijderd. Oef.

Volgende foto uit de oude doos ben ik ook tegengekomen. Hij is genomen op de braderijloop in Westmalle, een aantal jaar geleden. Grappig, vader en dochter die samenlopen en perfect dezelfde houding aannemen op hetzelfde moment. Waarom kan ik niet gezegend zijn met hetzelfde talent? :-)

2 opmerkingen:

leen zei

Men zegt: "verstand komt pas met de jaren"
Misschien geldt dit ook voor snelheid? :)

Sandy zei

Wie zei ook alweer "hoop doet leven"? :-))