zaterdag 20 maart 2010

Kangoeroe mept jogger KO


Bron: deredactie.be vr 19/03/2010 - 09:06

Een 25-jarige man is bij de Australische hoofdstad Canberra bewusteloos geslagen door een passerende kangoeroe. David Striegl was tijdens een lunchpauze aan het joggen toen hij een intense ontmoeting had met zijn springende belager.

AP Striegl was ongestoord aan het joggen in het natuurgebied van Mount Ainslie aan de noordoostelijke rand van het centrum van Canberra. Toen hij de kangoeroe opmerkte keek hij om zich heen en voor hij het wist stompte het dier in zijn gezicht. Dankzij een hulpvaardige voorbijganger kwam hij weer bij bewustzijn. In het ziekenhuis bleek de ongelukkige jogger behalve een blauw oog geen al te ernstige verwondingen te hebben opgelopen.

(Volgens mij liet die kangoeroe zijn kopke zien ;-))

2 opmerkingen:

Nan-c zei

Dirk, ik ga na het lezen van dit krantenartikel toch 2 keer nadenken voordat ik naar jouw kangoeroe zijn kopke kom kijken zenne :-D

Luk zei

Laat nu net vandaag mijn rechteroog dicht zitten! En ik heb mijn kop nergens binnengestoken :-)