donderdag 20 augustus 2009

Oriëntatieloop in het park van Halle-Zoersel

Laat al die GPS-en en Garmins voor één keer thuis en loop eens lekker verloren in Zoersel. Of niet ?
Winston en Desmond Franssen tekenden verschillende omlopen uit in het park van Halle-Zoersel over afstanden gaande van ca. 2 km tot 10 km (in vogelvlucht).
Een kompas kan handig(…) zijn.

Datum : zondag 23 augustus 2009
Locatie : Koetshuis, Kasteeldreef 55, Halle-Zoersel
Start : tussen 10u00 en 12u00
Afstanden : keuze van ca. 2 km tot 10 km

9 opmerkingen:

Desmond zei

Bedankt dat enkele lopers DAL weer vertegenwoordigd hebben vandaag. Maar ik ben wel nieuwsgierig wat er bij Guido was fout gelopen. Vanwaar die 'niet-geklasseerd'?

Voor het verslag en de uitslagen van de wedstrijd, lees hier.

Nan-c zei

Oei Guy, niet geklasseerd? Zat daar de Spaanse/culinaire uitspatting van zaterdagavond voor iets tussen? :-)

Luk zei

Guy niet geklasseerd? Guy heeft waarschijnlijk geen bonnetjes gekocht en zwart gelopen

Guy zei

De eerste helft rustig afgehandeld en niet echt ‘verloren’ gelopen. Heb zelfs men kompas niet gebruikt. Maar tijdens dat lang verbindingstuk kwam de competitiedrift naar boven en ben dan wat zot beginnen doen. Na de post op de parking van ’t Koetshuis was daar de eindmeet en in de euforie heb ik over het hoofd gezien dat er nog een post gepind moest worden. Er zat ook een dame op mijn hielen. En het zou een afgang zijn om in de laatste meters te worden voorbijgestoken door een vrouw. Ik heb het moeten bekopen... Het was een mooi en gevarieerd parkoers, uitgezonderd dan de dichte begroeing. De Franssen’s hebben dat uitstekend gedaan. Had ik geweten dat het Fort (privé domein ?) in omloop A was opgenomen, dan had ik ingeschreven voor de lange afstand.
Dus neen Nan-c, die culinaire uitspatting zat daar voor niks tussen. Integendeel, ik heb ondervonden dat een culinaire onderdompeling in hete chocolade de prestaties verbeterd. Ook hadden die 2 Spaanse maîtresses van pas gekomen om achteraf mijn gehavende benen te soigneren.

Sandy zei

@Guy: en ge hebt niet aans ons gedacht ivm die gehavende benen?

Sandy zei

Om alle misverstanden te vermijden: ik bedoel dat wij wel weten hoe we gehavende benen moeten soigneren. :-)

Luk zei

é Sandy: ik had dat direct juist begrepen want "jou enkels mogen gezien worden" :-)

Nan-c zei

gehavende benen? Toch niet tegen een paaltje gelopen Guy?

Guy zei

Heel zeker dat ik aan jullie gedacht heb. Maar jullie hadden geen tijd om deel te nemen, dan ook wel geen tijd om opengereten benen te soigneren zeker ? Eén feit staat vast, die 2 Spaanse madammen kunnen het !