maandag 20 augustus 2012

Triatlon Rijkevorsel.

Jeff bezorgde ons onderstaand verslag van de triatlon in Rijkevorsel:


Zaterdag 04/08/12 was het triatlon te St. Jozef Rijkevorsel
Ik (Jeff), Lanse, Evelyn, Lander en Wim hebben allemaal de triatlon de Bres meegedaan en gefinisht. 400m zwemmen, 20km fietsen en dan nog eens 4km lopen.

Het begon allemaal heel goed, het was een mooie dag, lekker warm, niet al te veel wind, maar juist voor de start begonnen er wat donkere wolken aan te komen.

Eerst zijn de trio’s in het water gegaan, dan de dames (Evelyn), dan de master heren boven de 40 jaar oud en dan de heren onder de 40 jaar oud. Deze groepen zijn ook allemaal apart gestart telkens met 5 minuten verschil.

Voor het startschot klonk zijn Lanse, Lander , Wim, en ik samen gekomen en dan zijn we samen gestart.
Na de start heb ik de rest niet meer gezien tot na de finish. Lanse zei dat ik snel was vertrokken in het water en dat ik voor hem was, maar met de wissel heeft hij mij terug ingehaald denk ik. Vlak na de wissel is het beginnen regenen en de bui werd maar erger en erger. Daardoor werd de brug glad en veel deelnemers, waaronder Lanse, zijn gevallen. Hij heeft toch nog heel goed gefietst en gelopen.

We zijn redelijk dicht bij elkaar gefinisht. Evelyn zei dat ze het goed en leuk vond en dat ze ervan heeft genoten.

De uitslagen:
Dames:
Evelyn Bosch 7e plaats, tijd: 1u:07:41

Heren: -40 jaar
Lander Sels 22ste plaats, tijd: 57:11
Wim Van Dyck 27ste plaats, tijd: 57:44
Lanse Callebaut 69ste plaats, tijd: 1u:04:36
Jeff Mertens 86ste plaats, tijd: 1u:06:48


Geen opmerkingen: