vrijdag 6 juli 2012

Bink


Onderstaand mailtje kreeg ik van Niki. Het toont aan dat Bink zich toch wel een volwaardig DAL-lid mag noemen :-)
'Deze middag moest ik voor één van de kinderen naar de dokter. Omdat Bink daar niet mee naar binnen mocht en het buiten 28 graden was, besloot ik om hem thuis te laten. Hij mocht van mij buiten blijven, in de tuin, want binnen was de poetsvrouw bezig in de keuken, en dat vindt hij dan vreselijk.
Hij zat mooi op mij te wachten op de oprit toen Dominique, m’n collega, een half uurtje later ook wegreed voor een visite. Een kwartier later kreeg ze telefoon, Bink was gespot op straat, terwijl hij in volle vaart naar het bos liep.
Ondertussen was ik terug van de dokter en m’n zoektocht naar Bink begon in het grote Molenbos. Een half uur heb ik geroepen, geklapt in m’n handen, geen Bink te bespeuren. Dan terug naar huis want misschien was hij wel terug naar huis gelopen, maar ook niets. Toen hij na 2 uur nog niet terug was, ben ik terug gaan zoeken.
Ineens kreeg ik een idee: wie weet is hij wel aan het clublokaal, naast Ageres. En inderdaad, daar lag hij aan de deur op mij te wachten ! En blij dat hij was om mij te zien !!
Grappig dat hij die plek kiest als iets vertrouwd als hij de weg naar huis niet meer vindt !!
Doei!!
Niki
Ps : ben blij dat ik hem terug heb !!'
en wij natuurlijk ook!

Geen opmerkingen: