woensdag 20 april 2011

Marathon en Antwerp 10 miles zondag 17 april 2011


De uitslagen van de Dalnemers. Van harte proficiat!

Marathon
2:52:07 Dirk Vermeiren
3:14:45 Guy Wuyts

Antwerp 10 Miles
0:59:51 Lieven Van Hofstraeten
1:06:04 Winston Franssen
1:11:04 Francy Vanderbiesen
1:17:40 Patrick Van Riet
1:18:40 Annelies Vermonden
1:27:15 Dirk Vercauteren
1:27:20 Jaak Gijbels
1:29:05 Lieve Van Elsacker
1:29:10 Sonja Helsen
1:29:10 Isabelle Dierckx
1:34:13 Theo Bollansée
1:35:39 Tracy Hoste
1:37:42 Nancy Vanderschoot
1:37:43 Luk Janssens
1:41:33 Liesbet Van Hoorenbeeck
1:54:12 Inge Janssens

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Vincent De Vlieger (18) eerste Zoerselaar op Antwerp Ten Miles

* donderdag 21 april 2011, 11u50
*
* Auteur: Pieter Kesselaers

* Automatisch afspelen
* Stop automatisch afspelen
* Vorige
* Volgende
* Bekijk groter



* Opnieuw afspelen
* Deel op Facebook
* Deel op Twitter
* Mail naar een vriend

* De Vlieger (in het zwart) snelt twee tegenstanders voorbij.

De Vlieger (in het zwart) snelt twee tegenstanders voorbij.

Vincent De Vlieger

* Vorige
* 1 van 1
* Volgende

ADHESE IMU (in artikel) - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE TEXTLINK - NIET VERWIJDEREN

Alles over

*
Zoersel

ZOERSEL - Met zijn 176ste plaats op de Antwerp Ten Miles van afgelopen zondag mag Vincent De Vlieger (18) zich met trots de rapste van Zoersel noemen. Hij bereikte een scherpe tijd en dat zonder een echte voorbereiding. ‘Nu dromen van het podium’, klinkt het.

De Vlieger haalde een tijd van 1u02 en verbeterde daarmee zijn resultaat van vorig jaar met acht minuten. ‘Ik had de Ten Miles graag op minder dan een uur willen uitlopen, maar jammer genoeg was dat iets te hoog gegrepen’.

Opmerkelijk is dat de jongeman zich nauwelijks voorbereidde voor het evenement. ‘In de week van de wedstrijd heb ik vooral veel gerust en ben ik twee dagen gaan lopen om wat kilometers in de benen te hebben. Ik heb dit resultaat mede bereikt door mijn solide basisconditie die ik door mijn aansluiting bij een atletiekclub verworven heb. Op het podium eindigen is mijn grote droom, maar ik zal er nog hard voor moeten werken', klinkt een nuchtere Vincent De Vlieger.

dirk zei

De eerste Zoerselaar op de Ten Miles was wel ons DAL-lid Lieven Van Hofstraeten op de 102e plaats in een tijd van 59min51.

Anoniem zei

Straffe toeren van de Vincent.
Samen met Annelies de twee revelaties in Antwerpen !
Guy